Aktivní rozdělování točivého momentu AWD
Tento systém pohonu všech kol byl vyvinutý pro modely se čtyřstupňovou samočinnou převodovku E-4AT (s manuálním režimem) a převodovkou Lineartronic. Cílem byla maximálně bezpečná jízda s pohonem všech kol za všech jízdních podmínek. Převodovka Lineartronic CVT (převodovka s plynule měnitelným převodem) používá řetěz namísto...
Variabilní rozdělování točivého momentu AWD (VTD AWD)
Systém AWD, určený výhradně pro pětistupňovou automatickou převodovku, převodovku E-5AT (s manuálním režimem), poskytuje agresivní a sportovní jízdu s lepším schopnostmi zatáčet a zároveň zachovává elementární stabilitu jízdy, kterou symetrický pohon všech kol nabízí. Systém rozděluje točivý moment mezi přední a zadní nápravu v...
Mezinápravový diferenciál AWD s viskózní spojkou
Systém pohonu všech kol pro vozy s manuální převodovkou s vyrovnaným rozložením hnací síly tvoří mezinápravový diferenciál s viskózní spojkou. Za normálních podmínek je točivý moment rozdělován v poměru 50:50. Tím maximalizuje trakci a zajišťuje stabilní jízdní vlastnosti. V případě, že se kola přední nebo zadní nápravy protočí, nebo když se rychlost...
Mezinápravový diferenciál DCCD pracující v několika režimech
Řidičem ovládaný mezinápravový diferenciál DCCD mění svornost mezinápravového diferenciálu modelu WRX STI a upravuje jeho jízdní vlastnosti. Upravuje chod elektromagneticky ovládané vícelamelové spojky, a tím mechanickou svornost diferenciálu a rozdělení točivého moment mezi kola přední a zadní nápravy. Režim Auto zaručuje...